Погане обслуговування внічному клубі

Все остальное, что не относится к вышеперечисленным отраслям права.
Ответить
Віктор

Погане обслуговування внічному клубі

Сообщение Віктор » Вт фев 07, 2006 6:14 pm

Шановні юристи, при відвідуванні нічного клубу я стикнувся з кількома проблемами:
1) забороною його охорони фотографуватись в приміщенні цього закладу;
2) грубою поведінкою адміністрації та погрозами працівників приватної охорони виставити мене за межі закладу без вияснення причин, та з застосуванням сили;
3) вимогами адміністратора забрати квиток і полишити заклад якщо мені щось не подобається в його роботі чи ставленні персоналу, без відшкодування вартості квитка;
4) оголошенням адміністрації, що у випадку якщо клієнт виходить на вулицю, то він автоматично втрачає право повернутись в приміщення, хоч квиток був і придбаний;
5) відбором квитків на вході в приміщення, а не їх компостуванням чи відривом контролю, вигляд придбаних нами квитків свідчив що вони були в обігу вже кілька разів;
6) придбав квиток та зайшов у приміщення я о 23:00, вартість квитка була 30 грн., коли ж я покидав заклад, о 2:00 то вартість квитка була вже 40 грн., при цьому ніякого цінника чи тарифної сітки стосовно ціни вхідного білету в різний час не було ні на вході до закладу ні біля каси;
7) обов’язковою вимогою для відвідувачів закладу було залишити верхній одяг в гардеробі, при цьому висіло повідомлення, що адміністрація не несе ніякої відповідальності за залишені речі.
Зауваження: при відвідуванні я не знаходився в стані алкогольного чи наркотичного спяніння, поводив себе стримано та ввічливо при спілкуванні з персоналом та адміністрацією.
Поясніть будь-ласка наскільки правомірними є такі дії адміністрації.
Последний раз редактировалось Віктор Пт июл 31, 2015 5:14 pm, всего редактировалось 1 раз.

Воланд
Магистр
Сообщения: 393
Зарегистрирован: Ср фев 01, 2006 8:10 am
Откуда: Харьков

Сообщение Воланд » Вт фев 07, 2006 10:12 pm

Шановний Віктор.
Щодо п.7 - Суб'єкти господарської діяльності зобов'язані забезпечити збереження речей споживачів у гардеробі. За зникнення речей з гардероба суб'єкти господарської діяльності несуть відповідальність згідно із законодавством. (Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення (ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 8 лютого 1995 р. N 108)).
п. 2, 3 - Споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) для задоволення своїх побутових потреб мають право на:
гарантований рівень споживання;
належну якість товарів (робіт, послуг), торговельного та інших видів обслуговування. Споживач має право вимагати від продавця (виробника, виконавця), щоб якість придбаного ним товару (виконаної роботи, наданої послуги) відповідала вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів, а також інформації про товар (роботу, послугу), яку надає продавець (виробник, виконавець). (ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів)
п. 6 - Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товари (роботи, послуги), що забезпечує можливість їх свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про товари (роботи, послуги) повинна містити:
назву товару;
зазначення нормативних документів, вимогам яких повинні відповідати вітчизняні товари (роботи, послуги);
дані про ціну (тариф), умови та правила придбання товарів (виконання робіт, надання послуг);
п. 4 - Споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час з урахуванням режиму роботи продавця (виконавця).
Щодо п 1,5 - на мій погляд це не законно, але нормативних актів я поки що не знайшов. Діяльність нічних клубів регламентується наступними нормативними актами: Законами України "Про підприємництво" (698-12), "Про захист прав споживачів" (1023-12), "Про підприємства в Україні" (887-12), "Про споживчу кооперацію" (2265-12), "Про зовнішньоекономічну діяльність" (959-12), "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" (4004-12), "Про лікарські засоби" ( 123/96-ВР ), "Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини" (771/97-ВР), а також багатьма іншими актами законодавства.
Переглянути всі нормативні акти - досить складно.

Сподіваюсь я був у пригоді.
Последний раз редактировалось Воланд Пт июл 31, 2015 5:14 pm, всего редактировалось 1 раз.

rj777

Сообщение rj777 » Сб фев 11, 2006 8:15 am

Может быть правомерно абсолютно все (кроме грубого обращения) при условии нахождения таблички на видном месте "переступая порог клуба посетитель автоматически безоговорочно принимает правила, действующие на территории клуба".
Относительно грубого обращения - 1. В письменном виде - жалобу на имя директора клуба с требованием компенсации морального вреда (в размере не больше стоимости средненького коктейля в этой богадельне) через заказное письмо. 2. В письменном виде с приложением копии жалобы и копии квитанции об отправке заказного письма в адрес дирекции клуба и жалобой на отсутствие реакции со стороны оной - в общество по защите прав потребителей (заказным письмом с уведомлением о вручении). Далее - если интересно-еще пунктов 4-5 можно будет придумать.
Вот только послушайте совета - просто не надо туда больше ходить:)
Последний раз редактировалось rj777 Пт июл 31, 2015 5:14 pm, всего редактировалось 1 раз.

Воланд
Магистр
Сообщения: 393
Зарегистрирован: Ср фев 01, 2006 8:10 am
Откуда: Харьков

Сообщение Воланд » Сб фев 18, 2006 11:11 am

rj777 писал(а):Может быть правомерно абсолютно все (кроме грубого обращения) при условии нахождения таблички на видном месте "переступая порог клуба посетитель автоматически безоговорочно принимает правила, действующие на территории клуба".
:)

Только в том случае, если эти правила не противоречат действующему законодательству.


Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 5 гостей