гарантийный ремонт!!!!!!!

Все остальное, что не относится к вышеперечисленным отраслям права.
Ответить
макс
Сообщения: 1
Зарегистрирован: Пн авг 21, 2006 6:02 pm

гарантийный ремонт!!!!!!!

Сообщение макс » Пн авг 21, 2006 6:09 pm

Поломался DVD плеер SAMSUNG!!!! На гарантии! сдал в ремонт в фирму НЕО, у них типа сервисный центр samsunga. сдал в ремонт 22 июня, парят мне мозги уже два месяца!!!!! То у них интернет не работает, типа кодеки нужно с официального айта стянуть (лажа помоему), то запчасть которую заказали не подходит (глаз оптический), то посылок комплектующих нет месяц из Киева.
Короче кто подскажет имею ли я право на получение нового изделия, если оно в ремонте 2 месяца?

помогите пожалуйста
Последний раз редактировалось макс Пт июл 31, 2015 5:14 pm, всего редактировалось 1 раз.

Артем

Сообщение Артем » Пн авг 21, 2006 8:58 pm

Уважаемый Макс привожу выдержки из закона Украины "О защите прав потребителей"
5) гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;
12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;

б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
Стаття 7. Гарантійні зобов'язання
...
6. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.

Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.

7. При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
...
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Я ответил на Ваш вопрос? Поищите на форуме - был аналогичный вопрос - я там написал приблизительный алгоритм действий по этому поводу.

Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 3 гостя